Administrace datové schránky

Mnoho firem bojuje s novým způsobem doručování písemností od úřadů. Nemáte čas na správu Vaší datové schránky nebo jste zahraniční klient, který potřebuje zajistit správu schránky v cizím jazyce? Pak je pro Vás vhodná služba Administrace datové schránky.

Rádi Vás zbavíme starostí o správu Vaší datové schránky.
Abyste se vyhnuli problémům s prodlením, nabízíme nově správu datové schránky. Zabezpečíme kompletní servis a převezmeme za Vás starosti s pravidelným přihlašováním do schránky a vyzvedáváním zpráv.
Zvolte si způsob, jak Vás budeme kontaktovat a jak zpracujeme Vaši zprávu z datové schránky.

NYNÍ ZA ZVÝHODNĚNOU CENU PRO NAŠE KLIENTY SE SMLOUVOU NA ADMINISTRATIVNÍ SLUŽBY JEN ZA 199,– KČ MĚSÍČNĚ!

  • Datová schránka slouží pro komunikaci v oblasti veřejné správy. Jejím prostřednictvím lze činit podání kterémukoliv úřadu a úřady prostřednictvím datové schránky doručují své písemnosti příslušným adresátům (fyzickým nebo právnickým osobám).
  • Datová schránka NENÍ e-mailová schránka, nemůžete s její pomocí komunikovat přímo s jednotlivými úředníky, pouze s celým úřadem.
  • Datová zpráva – přijatý dokument od orgánů veřejné moci nebo vytvořený dokument, určený k elektronickému poslání do datové schránky orgánů veřejné moci.
  • Datová zpráva, která je dodána do datové schránky, je doručena okamžikem přihlášení do datové schránky oprávněnou osobou. Ale pozor! Nepřihlásíte-li se do datové schránky ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byl dokument dodán do datové schránky, považuje se tento dokument za doručený!

Objednat on-line

Naši partneři

advokatni-kancelare-ruzova    webmotion mpulogo50mmoz dk-2