Virtuální kancelář

YOURFIRM vám zajistí veškeré administrativní potřeby a tím Vám ulehčí podnikání a nabídne něco víc, než jen adresu do obchodního rejstříku. S námi máte má jistotu, že se nebude jednat o žádnou virtuální kancelář bez administrativní podpory. Profesionálně vyškolená administrativa sekretariátu zabezpečuje správu a evidenci příchozí pošty našim klientům. Každá příchozí obálka je řádně a trvale zaevidována. Díky poštovním, telefonním, faxovým a administrativním službám se zbavíte starostí se správou Vaší společnosti a zároveň na virtuální kancelář Praha Vám ušetří nemalé finanční náklady na provoz Vaši vlastní kanceláře v Praze. Pronájem virtuální kanceláře společně s využitím služby virtuální sídlo je bezpochyby nejvíce ekonomickým řešením provozu kanceláře.

Poštovní služby

Virtuální kanceláře Praha Vás zbaví všech starostí se správou písemností – příjem a zpracování pošty bude probíhat zcela automaticky, přesně dle nastavených pravidel. více zde …

Osobní odběr

Každá zásilka doručená do sídla společnosti bude zpracována podle přesných pravidel. Denně si můžete svoji poštu osobně vyzvednout na naší centrále na Praze 1. O každé příchozí zásilce Vás můžeme okamžitě informovat zasláním e-mailu, SMS zprávy nebo telefonicky.

Příjem a úschova pošty: v ceně sídla

Avízo o doručené poště
E-mail V ceně sídla
SMS 5,– Kč
Telefonicky 20,– Kč

Přeposílání pošty

Přijímejte Vaší poštu tím nejpohodlnějším způsobem. Veškeré zásilky doručené do sídla společnosti budou obratem přeposlány na adresu, kterou si sami určíte. Nikde tak nemusíte zveřejňovat Vaši skutečnou adresu a už nikdy nedojde k žádné záměně. O odeslání pošty Vás budeme samozřejmě informovat prostřednictvím e-mailu, SMS zprávy či telefonicky.

  • Cena služby: 300 Kč / měsíc
Avízo o odeslané poště
E-mail V ceně sídla
SMS 5,– Kč
Telefonicky 20,– Kč

Skenování pošty

Služba skenování pošty je vhodná pro ty, kdo nepotřebují mít papírovou podobu příchozí pošty. Pošta je digitalizována hned po doručení na sídlo společnosti a odesílána na Vámi zvolenou emailovou adresu.

  • Cena služby: 300 Kč / měsíc

Telefonní, faxové služby a mailbox

Získejte maximální kontrolu nad telefony a faxy s našimi kompletními službami pro chod Vaší kanceláře – virtuální kanceláři. Pronájmem telefonní linky nebo faxové linky získáte své telefonní číslo pevné telefonní linky a možnost jejího plného využívání. Naše společnost Vám pronajme telefonní linku s unikátním číslem bez nutnosti registrace u poskytovatele telefonních služeb.  Profesionální zpracování hovorů vyškolenou operátorkou jménem Vaší společnosti, hlasová schránka nebo přesměrování a další chytré služby Vám nabízí YOURFIRM.

Speciálně vyvinutý výpočetní systém umožní jednoduchou správu Vašeho telefonního účtu. Přes webové rozhraní si tak budete moci sami nastavovat libovolně, a to v ceně příslušné služby, veškeré náležitosti. Například v případě využívání služby přesměrování hovorů si budete moci jakkoliv měnit přes webové rozhraní cílové číslo, na které má být hovor přesměrováván.Systém umožňuje celou řadu dalších funkcionalit. Ovládání je jednoduché a intiutivní. více zde …

Přesměrování hovorů

Přesměrujte si hovory na Vámi zvolené telefonní číslo – mobilní telefon či pevnou linku, ať už v České republice nebo v zahraničí. Takovýto hovor se skládá ze dvou – telefonát volajícího na přidělené telefonní číslo, a telefonní hovor z ústředny na přesměrované číslo. S touto službou nemusíte zveřejňovat vlastní telefonní číslo a zachováte si tak větší soukromí. Přesměrování je zajištěno 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. více zde …

  • Cena služby: 500 Kč + provozní náklady / měsíc

Operátorka

Naší vyškolenou operátorkou jsou přijímány veškeré hovory jménem Vaši společnosti, , a to v pracovní dny pondělí – pátek v úředních hodinách od 9:00 do 17:00 hodin. Sami si určíte, jak budou všechny telefonní hovory vyřizovány. Na příchozí hovory můžete být opět upozorňováni telefonicky, prostřednictvím SMS nebo e-mailu. více zde …

  • Cena služby: 500 Kč / měsíc

Hlasová schránka

Příchozí telefonní hovor je automaticky směrován do hlasové schránky. Přijaté hlasové zprávy jsou přeposílány v digitalizované podobě na klientem specifikovanou e-mailovou adresu okamžitě po jejich přijetí. Schránka samozřejmě pracuje nepřetržitě – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Přijaté hlasové zprávy jsou přeposílány ve formě souborů .wav. více zde …

  • Cena služby: 500,– Kč / měsíc

Hlasová samoobsluha

Vytvořte si vlastní komunikační strom prostřednictvím kombinace přepojování na operátorku, hlasovou schránku anebo hlasovou hlasovou prezentaci obsahující záznamy s nejrůznějšími informacemi o firmě či nabízených službách, případně sdělení určená obchodním partnerům nebo potenciálním klientům., jen že je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. více zde …

  • Cena služby: 100,– Kč / měsíc

Faxové služby

Přijaté faxové zprávy jsou automaticky zpracovány a v elektronické podobě přeposílány na klientem vybranou e-mailovou adresu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. více zde …

  • Cena služby: 300,– Kč / měsíc

Mailbox

Pokud si budete přát využít službu mailboxu, na našem serveru Vám zřídíme obchodní e-mailovou adresu ve tvaru vasefirma@yourfirm.cz, (popř. vasefirma@vasefirma.cz), na kterou můžete přijímat e-maily a na kterou Vám můžeme i my zasílat vzkazy, faxy, apod. Podle instrukcí Vám můžeme obsah e-mailové schránky automaticky přeposílat na Vaši jinou, soukromou či běžně používanou e-mailovou adresu. více zde …

  • Cena služby: 100,– Kč / měsíc

Objednat on-line

Naši partneři

advokatni-kancelare-ruzova    webmotion mpulogo50mmoz dk-2