Administrativní služby

Zbavte se starostí s administratiovou a statusovým servisem. Využijte našich služeb virtuální kanceláře. Základní administrativu pro Vás vyřídí školený personál s nižšími náklady, než vlastní zaměstnanci.

Firemní administrativa v některých případech není natolik rozsáhlá, aby bylo nutné a/nebo efektivní zaměstnávat a tedy platit stálou asistentku, sekretářku nebo oddělení back office. Její činnost spolehlivě nahradí administrativní servis, a to za zlomek původních nákladů. Nehledejte žádné zaměstnance, kteří neúměrně zatíží náklady vaší firmy, a spolehněte se na zkušený externí tým. Administrativní a statusový servis 

V rámci služby administrativní servis kompletně převezmeme administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte:

  • bezchybné vyřizování administrativních náležitostí
  • výraznou časovou a finanční úsporu

V rámci služby administrativní servis zajistíme:

  • tisk, skenování, kopírování
  • přepisování textů
  • objednávky služeb
  • zajištění překladů
  • fakturace
  • sekretářský servis
  • další obvyklé administrativní práce

Administrativní a statusový servis jsou doplňkové služby k poskytnutí sídla.

Ceník služeb administrativního servisu
Rozsah služeb Cena
5 hodin / měsíc 3 000 Kč
10 hodin / měsíc 6 000 Kč
15 hodin / měsíc 9 000 Kč
Více než 15 hodin / měsíc individuálně
Hodinová sazba 700 Kč

Smlouva o poskytnutí služby je uzavírána nejméně na 6 nebo 12 měsíců. Ceny nezahrnují hotové výdaje vzniklé s poskytnutím služby. Činnost, která přesáhne dohodnutý hodinový rozsah je účtována v hodinové sazbě 700Kč, účtuje se každá započatá půlhodina.

Objednat on-line

Naši partneři

advokatni-kancelare-ruzova    webmotion mpulogo50mmoz dk-2