Osobní asistentka

Kolik času Vám zabírají věci, které by za Vás klidně mohl vyřídit někdo jiný? Nevyplatí se Vám najímat si asistentku na stálý pracovní úvazek, a přesto její služby občas potřebujete? Pak je tu právě pro Vás „Osobní asistentka“.

Dokonalá asistentka

Potřebujete objednat hotel, rezervovat pronájem automobilu, postarat se o svůj kalendář nebo třeba oběhnout úřady? Spousta administrativních drobností, které ve výsledku zaberou velkou část Vaší pracovní doby. Hodila by se vám administrativní výpomoc, ale tu nevyužijete na plný úvazek? Nemusíte! Naše Osobní asistentka vyřídí vaši administrativu a Vy zaplatíte jen ten čas, který pro Vás skutečně pracovala.

Co všechno pro Vás Osobní asistentka může zajistit?

  • zastoupí Vaši společnost při jednání s úřady, vyřídí např. parkovací kartu, přihlášení vozidla, výpisy z registrů, atd.
  • zajistí přepis dokumentů, korekci textů, psaní dopisů, úpravu prezentací
  • postará se o organizaci Vašeho pracovního kalendáře, např. sjednání schůzek s Vašimi obchodními partnery
  • zápis z jednání v českém i anglickém jazyce
  • zařídí rezervaci hotelů, jízdenek, letenek
  • precizní překlady v jakémkoliv jazyce
  • široké spektrum dalších služeb je možné poskytnout na základě Vašich požadavků

Co vám služba Osobní asistentka přinese?

  • úsporu času, který můžete věnovat sami sobě a své rodině
  • úsporu financí ve srovnání s náklady na vlastního zaměstnance
  • image firmy s profesionálním time managementem a asistentským servisem
Ceník asistentky
1 hodina 600,– Kč
1/2 hodiny 400,– Kč
1/4 hodiny 300,– Kč

Objednat on-line

Naši partneři

advokatni-kancelare-ruzova    webmotion mpulogo50mmoz dk-2