Virtuální kancelář
YOURFIRM vám zajistí veškeré administrativní potřeby a tím Vám ulehčí podnikání a nabídne něco víc, než jen adresu do obchodního rejstříku. S námi máte má jistotu, že se nebude jednat o žádnou virtuální kancelář bez administrativní podpory. Profesionálně vyškolená administrativa sekretariátu zabezpečuje správu a evidenci příchozí pošty našim klientům. Každá příchozí obálka je řádně a trvale zaevidována. Díky poštovním, telefonním, faxovým a administrativním službám se zbavíte starostí se správou Vaší společnosti a zároveň na virtuální kancelář v hlavním městě Praha Vám ušetří nemalé finanční náklady na provoz Vaši vlastní kanceláře v Praze. Pronájem virtuální kanceláře společně s využitím služby virtuální sídlo je bezpochyby levná varianta a nejvíce ekonomickým řešením provozu kanceláře.
Poštovní služby
Levné virtuální kanceláře Vás zbaví všech starostí se správou písemností – příjem a zpracování pošty bude probíhat zcela automaticky, přesně dle nastavených pravidel. více zde …
Osobní odběr
Každá zásilka doručená do sídla společnosti bude zpracována podle přesných pravidel. Denně si můžete svoji poštu osobně vyzvednout na naší centrále na Praze 1 (P 1). O každé příchozí zásilce Vás můžeme okamžitě informovat zasláním e-mailu, SMS zprávy nebo telefonicky.
Příjem a úschova pošty: v ceně sídla
Avízo o doručené poště | |
---|---|
V ceně sídla | |
SMS | 5,– Kč |
Telefonicky | 20,– Kč |
Přeposílání pošty
Přijímejte Vaší poštu tím nejpohodlnějším způsobem. Veškeré zásilky doručené do sídla společnosti budou obratem přeposlány na adresu, kterou si sami určíte. Nikde tak nemusíte zveřejňovat Vaši skutečnou adresu a už nikdy nedojde k žádné záměně. O odeslání pošty Vás budeme samozřejmě informovat prostřednictvím e-mailu, SMS zprávy či telefonicky.
- Cena služby: 300 Kč / měsíc
Avízo o odeslané poště | |
---|---|
V ceně sídla | |
SMS | 5,– Kč |
Telefonicky | 20,– Kč |
Skenování pošty
Služba skenování pošty je vhodná pro ty, kdo nepotřebují mít papírovou podobu příchozí pošty. Pošta je digitalizována hned po doručení na sídlo společnosti a odesílána na Vámi zvolenou emailovou adresu.
- Cena služby: 300 Kč / měsíc
Telefonní, faxové služby a mailbox
Získejte maximální kontrolu nad telefony a faxy s našimi kompletními službami pro chod Vaší kanceláře – virtuální kanceláři. Pronájmem telefonní linky nebo faxové linky získáte své telefonní číslo pevné telefonní linky a možnost jejího plného využívání. Naše společnost Vám pronajme telefonní linku s unikátním číslem bez nutnosti registrace u poskytovatele telefonních služeb. Profesionální zpracování hovorů vyškolenou operátorkou jménem Vaší společnosti, hlasová schránka nebo přesměrování a další chytré služby Vám nabízí YOURFIRM.
Speciálně vyvinutý výpočetní systém umožní jednoduchou správu Vašeho telefonního účtu. Přes webové rozhraní si tak budete moci sami nastavovat libovolně, a to v ceně příslušné služby, veškeré náležitosti. Například v případě využívání služby přesměrování hovorů si budete moci jakkoliv měnit přes webové rozhraní cílové číslo, na které má být hovor přesměrováván.Systém umožňuje celou řadu dalších funkcionalit. Ovládání je jednoduché a intiutivní. více zde …
Přesměrování hovorů
Přesměrujte si hovory na Vámi zvolené telefonní číslo – mobilní telefon či pevnou linku, ať už v České republice nebo v zahraničí. Takovýto hovor se skládá ze dvou – telefonát volajícího na přidělené telefonní číslo, a telefonní hovor z ústředny na přesměrované číslo. S touto službou nemusíte zveřejňovat vlastní telefonní číslo a zachováte si tak větší soukromí. Přesměrování je zajištěno 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. více zde …
- Cena služby: 500 Kč + provozní náklady / měsíc
Operátorka
Naší vyškolenou operátorkou jsou přijímány veškeré hovory jménem Vaší společnosti, a to v pracovní dny pondělí – pátek v úředních hodinách od 9:00 do 17:00 hodin. Sami si určíte, jak budou všechny telefonní hovory vyřizovány. Na příchozí hovory můžete být opět upozorňováni telefonicky, prostřednictvím SMS nebo e-mailu. více zde …
- Cena služby: 500 Kč / měsíc
Hlasová schránka
Příchozí telefonní hovor je automaticky směrován do hlasové schránky. Přijaté hlasové zprávy jsou přeposílány v digitalizované podobě na klientem specifikovanou e-mailovou adresu okamžitě po jejich přijetí. Schránka samozřejmě pracuje nepřetržitě – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Přijaté hlasové zprávy jsou přeposílány ve formě souborů .wav. více zde …
- Cena služby: 500,– Kč / měsíc
Hlasová samoobsluha
Vytvořte si vlastní komunikační strom prostřednictvím kombinace přepojování na operátorku, hlasovou schránku anebo hlasovou hlasovou prezentaci obsahující záznamy s nejrůznějšími informacemi o firmě či nabízených službách, případně sdělení určená obchodním partnerům nebo potenciálním klientům., jen že je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. více zde …
- Cena služby: 100,– Kč / měsíc
Faxové služby
Přijaté faxové zprávy jsou automaticky zpracovány a v elektronické podobě přeposílány na klientem vybranou e-mailovou adresu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. více zde …
- Cena služby: 300,– Kč / měsíc
Mailbox
Pokud si budete přát využít službu mailboxu, na našem serveru Vám zřídíme obchodní e-mailovou adresu ve tvaru vasefirma@yourfirm.cz, (popř. vasefirma@vasefirma.cz), na kterou můžete přijímat e-maily a na kterou Vám můžeme i my zasílat vzkazy, faxy, apod. Podle instrukcí Vám můžeme obsah e-mailové schránky automaticky přeposílat na Vaši jinou, soukromou či běžně používanou e-mailovou adresu. více zde …
- Cena služby: 100,– Kč / měsíc